Lördag
Då har lördagen nästan passerat och vi har lyckats göra en hel del. 
Jag och sambon har varit iväg och handlat färg till taket och lite annat smått och gott.
Hittade även en tapet på rusta som kändes helt rätt för hobbyrummet. 
Det är ett rum med ganska lite ljusinsläpp så vi behöver en tapet som är ljus fast med lite struktur. 

Vill bara tipsa om att rusta har billiga lampor, gardiner och 50% på vissa tapeter om du är medlem. 

Sen beslöt vi oss för att köpa lite presenter inför det stundande kalaset, sambons systerdotter fyller år och det ska vi fira. 
Ett bra tillfälle att träffa sina nära med, vi har några mil mellan oss så det blir inte så ofta vi ses. 
Så det ska bli mysigt att få träffas igen.

Efter present shoppingen så tog vi en tur till Coop forum och köpte lite basvaror sen fick det bli tacos till middag, det är både gott och enkelt. 
Sen kan man anpassa så att det passar alla magar. 

Medans jag sitter här och har smugit i mig en chokladbit så målar sambon taket och sonen hjälper till med det han kan. 

Det kommer väl inte hända så mycket mer än att sonen och sambon skulle spela minecraft tillsammans, datorspel är ett gemensamt intresse. 

Jag ska väl försöka lägga mig i rimlig tid och bara slappna av lite till mindfulness via Spotify. 
Det hjälper mig en hel del mot stressen som sätter sig i muskelfästena från nacken och uppåt. 

Hoppas att du har haft det så bra och glöm inte hur värdefull just du är! 










Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress