Är det så här vården ska se ut?
Ska man behöva få ångest innan ett besök på akuten?
Jag har haft ett rent helvete dom senaste dagarna pga svår smärta i buken och detta resulterade med ett svårt blodtrycksfall. 
Med min kropp så slutade inte skadan bara med att vara mörbultad utan bägge axlarna ligger helt åt skogen men när man har en kronisk smärta så är hjälpen ofta lika med noll! 
Har man då dessutom ett syndrom som är en sällsynt diagnos så blir det ännu värre för det finns fan inte en läkare som har utbildning inom det området.  
Jag är så förbannad för det ska inte vara så här att ATläkaren blir beordrad att ljuga för mig för att undvika mig som patient bara för det finns en smärtproblematik. 
Det finns folk med samma diagnos som jag där man inte orkat mer pga just vården/slakten utan valt bort livet, det var alltså mer humant att avsluta sitt liv med värdighet. 
För vården i Sverige som inte handlar om cancer är fruktansvärt dålig! 
Nu har jag en otroligt driftig sambo som har skrivit brev till mitt sjukhus olika chefer och det gjorde att jag fick rätt vård sist gång samma strul infann sig. 
Men alla dom som inte har samma stöttning får inte heller den hjälp som borde ges. 
Vad fan har hänt med Sverige? 
LSS är i avgrunden, vården skrattar hånfullt åt dom kroniskt sjuka tillsammans med försäkringskassan. 
Det bara kokar i mig av ilska! 
Hur kommer vården se ut för min minsta när han går över till vuxenvården? 
Hoppas att du som skickade hem mig i onsdagskväll kunde sova gott sedan för jag har inte fått en blund pga dig och ditt beslut! 
Hoppas även att dina föräldrar är stolta över dig som person! 
Hjärtlös var du som inte kunde komma och prata med mig själv istället för att skicka en budbärare. 
Du borde skämmas över dig själv och börja jobba på en industri för levande ting är inte din grej! 






Anonym

Älskade vän!!! Du fick alltså ingen hjälp?
Hur e de nu? Kram Jenny

Angelica F

Ja du det är allt utom bra men det kommer att bli bättre snart, tack fina för att du finns💜

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress