Solsken och fågelkvitter!

I natt har jag sovit, vaknade strax efter kl 9 och det var längesen nu. 
Nackdelen med att sova så länge är att jag gnisslar till mig huvudvärk men vad gör det när solen skiner ute tillsammans med fåglarnas skönsång. 

Jag tänkte gå ut men som ni vet är denna tanten inte helt betrodd med halka. 
Det skulle sluta med en fysisk dubbelknut och diverse frakturer så jag nöjer mig med att njuta på insidan fram tills min sambo kommer hem. 
Idag har jag fått mitt inköp, det är väldigt skönt ändå att det finns tjänster som innebär att någon annan handlar din mat. 
Jag är glad att detta finns för min sambo får lite  avbelastning då. 
Så nu inväntar jag lugnet före stormen, idag är det lek på agendan och jag älskar när ungarna skrattar! 
Nu ska jag filura på livet och lss, assistans och skriva ett brev som är offentligt igen till våra politiker! 

Man måste börja striden någonstans annars kommer vinsten aldrig bli ett faktum 💖






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress