Sommar!?!
Vilket väder vi har, helt underbart faktiskt!
Jag älskar detta klimatet och förhoppningsvis så kommer min kropp att tina upp snart. 
Märks att det går hårt åt nu för då fungerar inte min avståndsbedömning så denna glada tanten missade att det var tre steg kvar att gå i trappen... 
Ni kan ju tänka er hur roligt det ser ut när en lång, överrörlig lite mellanfet kvinna i 40 års åldern ska finna balansen! 
Jag lyckades fånga en av ribborna för att sedan hänga där ett tag och flämta. 
Så jag har väl typ sträckt hela kroppen eller öronen är okej faktiskt. 
Så igår bestämde jag och barnen att nedervåningen är ett faktum för mig tills ögonen kan bedöma avståndet bättre igen. 

Ha nu en underbar dag! 
Jenny

låter som en mycket klok plan! ja vill inte ha en sönderslagen vän!

KRAM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress