TILL DIG MAMMA 💗💗💗💗
Jag vill hylla en storslagen kvinna i mitt liv! Hon har skapat den perfekta grunden.


Till dig mamma! 
TĂ€nk vad du har varit fantastisk under min och mina syskons barndom! 
Visst allt var inte guld och gröna skogar men du lyckade pĂ„ nĂ„got magiskt sĂ€tt att vĂ€nda det mesta till en fördel. 
Det Ă€r nĂ„got som jag har tagit till mig och lever efter för att vara positiv Ă€r en vĂ€ldigt bra sak. 
Jag tĂ€nker tillbaka med ett leende pĂ„ lĂ€pparna för mina barndomsdagar blev otroligt roliga med en sĂ„ fantasifylld mamma. 
Jag Ă€lskar dig och tack för att du har gett mig oförglömliga och lyckliga barndomsminnen! 
Lyckan över att fĂ„ ha dig i mitt liv Ă€r oĂ€ndlig för det innebĂ€r att mina barn fĂ„r lov att uppleva en glimt av dina otroliga bus! 
Tack för att jag fĂ„r ha dig som mamma! 
Älskar dig ❀❀







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress