Mellomys och tvättstuga!
Idag har vi tagit sovmorgon och det händer inte då ofta då sonen vaknar tidigt och flera gånger per natt.
Men idag så sov vi till 10:30 och det var otroligt välbehövligt. 

Summering av mello är att jag tycker om Edward bloms låt, jag blev helt glad i kropp och själ. 
Så det var väldigt synd att han blev utröstad. 

Denna veckan är fullspäckad och vi ska till dietist och ortopedtekniska med pojken. 

Vi letar fortfarande efter en bra sjukgymnast som faktiskt förstår sig på eds och inte låter barnet styra hela vägen. 

Jag har även testat ett nytt spel till mobilen, super Mario run men jag som är Nintendo älskare blev besviken! 
Trodde väl att det skulle vara något likt spelet men jag fick inte ens hoppa själv. 
Så det blir tummen ner! 

Jo just det vi hade även lite Bob åkning i backen som ligger en kort bit från vårat. 

Jag är nöjd för disken är klar, tvätten körs och den rena tvätten är vikt. 

Så nu kan jag med gott samvete kolla på film och ta kvällen! 

Hoppas att du har det fint! 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress