Bråkig mage
Han ligger så tätt intill mig💖💖

Då var det dags igen, den där bråkiga magen som ställer till det med svåra smärtor som strålar ut i ljumsken och upp i revbenen.

Det har varit lugnt ett tag med magen men nu är det full fart igen och detta är inte kul för varken jag eller sambon kan hjälpa sonen med detta. 
Så nu ligger han här jämte mig och sover men väldigt oroligt. 

Dottern har tandvärk, hon håller att på bli vis för nu växer visdomständerna igen och det är så himla trångt i munnen på henne redan så utrymmet är slut. 
Man vill ogärna dra tänder på henne då blödningarna är svår stoppade och bedövningen tar inte alls pga hennes ehlers-danlos syndrom. 

Hon fick dra två tänder utan en fungerande bedövning på eget initiativ när man försökte skapa utrymme i munnen inför tandställningen. 
Så otroligt modig hon var då, tandläkaren frågade om hon ville avbryta men hon skrek bra dra ut dom nu.
Fast det hade sina konsekvenser I form av epilepsi anfall och att hon svimmade av otaliga gånger i en lång period efter. 

Nu när man tänker på det så var hon väldigt kaxig som valde att fortsätta för hon var inte så gammal. 
Men liten är snart 19 år och mamman hinner inte med i svängarna! 

Imorgon så ska vi iväg till den skäggige mannen om allt flyter på som det ska och det hoppas jag verkligen för vi har jobbat hårt som familj med hemläxorna! 

Sen vill jag träffa min fina vän med, denna tanten hade dubbelbokat i kalendern men vi har en alternativ plan om det inte går att lösa imorgon. 

Nu ska jag försöka blunda lite och jag önskar att denna natten ger lite sömn! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress