Konstant sötsugen!
Är inne i en period där kroppen bara skriker efter godis, snacks och glass även när jag precis ätit mat.
Detta är hur jobbigt som helst då vi har kapat ner socker intaget och jag vill inte föregå som ett dåligt exempel. 

Vad kan jag göra för att bli av med detta socker sug? 

Har det kommit för att vi har dragit in på nästan allt förutom efterrätten och drickan på till fredagsmyset. 

Nu sitter jag här medans alla sover och ska hålla mig i skinnet. 
Även om det finns möjlighet att göra chokladbollar så ska jag inte, har mumsat sallad och en macka så att det blev ju min andra kvällsmat då 😂

Nä nu ska jag göra iordning den sista tvätten och sen slänga mig i snarkebingen! 

Någon med tips för att minska suget så skriv gärna! 

Fanny

Krontabletter sägs hjälpa❤

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress