Crockpot!
Tänk vad enkelt det har blivit att laga mat sen crockpoten kom in i vårt liv! 
Jag kan ladda den med vad som helst eller nästan sen får den göra sin magi under 4 timmar på låg i detta fallet och det enda jag behöver göra är att förbereda potatisen.
Såsen skapas under tiden köttbullarna lagas och om den är rinnig så reder vi den med maizena. 

Idag kom även intyget som förhoppningsvis ska skapa förståelse gällande sonen, att han behöver guidas till lagom vid fysisk aktivitet. 
Annars så blir följande dagar efter idrott fruktansvärda, då pratar vi inte om en enkel träningsvärk utan sömnlösa nätter med skrik av smärta.
Att hans koncentreration hänger ihop med hans mående. 
Sen är han en grabb som är 10 år och hans sinne är ju likt alla andras i den åldern. 

Nu till min fina dotter, tänk denna kvinna är jag mamma till. 
Jag önskar att livet kunde behandla henne mer rättvist. 
Hon lägger krutet på att hitta en praktik som funkar och det är svårt. 
Men detta kommer lösa sig till det bästa! 

Nu ska jag tvätta potatisen! 







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress