Måndag+minus=smärtskov!



Mammas lilla hjälte, jag brister av sorg då han gråter över förlusten av en normal kropp.
Astmamedicin, smärtstillande är intaget efter värmen. 
Tänk om någon kunde se denna biten, alltså dom som inte tror på att ehlers-danlos syndrom ger smärtor av denna karaktären. 
Sambon matar pojken och jag sitter här med en klump av sorg i hjärtat. 
En dag vet jag att min vår son kommer att hitta sitt sätt att hantera smärtan och motgångarna som blir. 
Insikten i fredags att han inte kunde simma bröstsim pga hans krökta nacke var ett bakslag. 
Något som vi har tjatat på vården om men dom hävdar att det är mest fettvävnad?!? 
Vi ser en förändring när sonen växer, att hans nacke blir mer skev. 
Nu ska jag dricka mitt morgon kaffe för att sedan skifta med sambon. 
Idag hade vi inte den bästa starten men då hoppas på att slutspurten blir bättre! 










Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress