Anpassning =bonus
Idag fick vi igenom att sonen ska gå i skolan med anpassat schema och visst han kommer att få arbeta hårdare senare i livet men då finns förhoppningsvis orken till det.

Den finns inte nu, energi kontot ligger på minus av så många anledningar, främst är det smärtan och frustrationen som ställer till det. 
Sen att hjärnan jobbar på högvarv under natten, det underlättar inte direkt. 

Vi har mycket på gång nu och hoppet om att få ligga på plus som hel familj hade varit fint. 
Känslan över att få bli klar skulle vara skönt att ha. 

Jag har startat upp med en ny hobby, vänskapsarmband sitter denna tanten och gör med små klumpiga prinskorvsfingrar och det blir så himla fint även om jag sitter med en rosett på varje finger när min sambo kommer hem. 

Nu är jag helt slut och sen funkade inte den där spiralen heller utan jag är inte det minsta blödningsfri så skit var det med den! 

Ha det super bäst! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress